Allt blir snäppet bättre.

En heldag på jobbet har fördrivit min tid.
Det har varit lugnt och lite mer i omgångar.
Precis sådär skönt så man hinner med sig,
men ändå har något att sysselsätta sig med konstant.

Jag vet faktiskt inte var det är på väg det här,
men jag tror jag hoppas på något bra.

Sverigematchen lockade människor,
och nog förstår jag väl det.
Fotboll är något jag lärt mig att utstå,
nu går en match inte så långsamt längre.
Dagens var viktig.
Och, hate to say i told you so.
Men Sverige är nog snäppet bättre än Grekland.
Tack för det!
(Nu slipper jag få höra elakheter från de där nere..)

Imorgon bitti ska jag upp i ottan,
närmare bestämt om 6 timmar.
Lilla Ellen slutar 3:an och då måste man gå!

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback