Carro-ts might be my middle name.

Mina planer på att somna tidigt har redan gått i krasch.
Jag har precis ätit upp två morötter,
sådär nyfina som de bara är på sommaren!
Lite Sverige smakar det allt också,
trots att det mesta grönt smakar bättre längre ner.
Nu ska jag ut på min sista rök, det har blivit få idag.
Kanske är det dags att ge upp för gott?
Det vore himla bra. Mer pengar. Nyttigare liv.
Ljusare lungor. Men en hel del jävla gnäll innan allt detta.
Jag tror jag följer rådet en dam på jobbet gav mig;

- Jag tänker inte säga åt dig att röka, för det är fan i mig det tråkigaste jag gjort!
Och ska du någonsin sluta. Gör det för fan inte på sommaren!

Hon var skön. Men jag vet att jag måste sluta.

Nu ska jag svärta ner en del till och så ska jag nog skala ännu en carrot.
Så gott var det faktiskt.
Sedan ska jag sova.

Så, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback