Det som inte dödar härdar, fast roligare än så har vi.

Långpannepassen kommer bli min död!
Var som en klubbad säl när jag kom hem ifrån jobbet igår,
ca 15 timmar senare.
Ändå kan jag inte sova på en gång det är för knasigt att varva ner.
Idag har jag dock varit duktig och ställt väckaren,
jag måste försöka vakna till liv innan jag ska träffa folk.
Så nu är jag uppe, fast jag är vansinnigt trött.
En dusch på det här så!

Men ta det inte fel. Jag älskar mitt jobb.
Det är inte mycket annat jag skulle kunna tänka mig att göra.
Och det stora pluset, vi har roligt på jobbet!

Ska slänga ett öga till på SATC, det är något som gör mig lycklig.
Men inget gör mig lika lycklig så då, där, nu och du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback