Du kan förlänga liv har jag hört.

Lyckan håller i sig och jag är nöjd.
Så länge det finns skratt är det värt
och det är något jag har i massor just nu.
Skrattade allra mest åt en fisk idag,
den var ful och jag var bara tvungen även om jag var elak!

Nu är jag hemma i sängen och jäser.
Det är något skumt program på tv-n,
vansinne var de där program-gubbarna kan hitta på!
Har lekt med datorn och fixat reklam hela dagen nästan,
varvat med jobb och människor.
En söt liten grabb gick på date med mig på bord 8.
Vi skulle hålla handen och allt, charmtroll!

Mötte både Anders och fröken Wallinder på stan idag,
bara sådär hux flux från ingenstans.
Det var ages ago som jag såg de båda.
Här ska styras upp!

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback