Dumheter rakt igenom, dum-dumt.

PS.

Jag skäms för övrigt över att jag som svar på frågan;
- Vart är Matilda ikväll?
Var tvungen att svara;
- Jag vet inte, med Per kanske..

Det är pinsamt att jag inte ens vet var självaste fröken Wallinder håller hus.
Jag skulle kunna tro Kramfors kanske såhär i efterhand,
men att inte veta.. Det är jävla illa!
Nu får vi snart skärpa till oss rejält.

Och.

Om din tanke var att göra mig ledsen så har du fan lyckats.
Krampen i magen vill inte släppa
värken i huvudet gör mig allra mest illa
men känslorna av verkligheten är de värsta.
Allt går bara runt, runt, runt och jag vill försvinna.
Nu räcker det!

Smile like you mean it.
Ett elakt ord för nu och för alltid, malaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback