En del hallonsoda i kroppen.

Precis så bubbligt är det.
Jag är nästan nyvaken och ändå helt vansinnigt lycklig.
Tvivel finns det inte en gnutta av,
spelar ingen roll hur länge det stannar såhär.
Jag är nöjd så länge jag får uppleva det!
Svar har jag fått både rakt och diffust,
men jag kan tyda och jag vet att det är bra.
Mer behöver jag nog inte säga.
Det är bra bara!

Jag har världens bästa familj, helt klart.
Några är jag stolt över,
några ser jag upp till.
Det viktigaste är att jag är lycklig över att vi finns
och jag är glad att jag har dem.
Tänk var trist det vore annars!
Jag är helt övertygad om att vem som skulle trivas,
och att det spelar ingen roll huvudsaken alla mår bra
får de göra vad de vill däremellan.

Du önskar att det vore enkelt,
vad tjänar det till?
Det är dags att jag börjar inse var jag är
och förstå att besluten måste jag ta själv.
Ändå är jag less på att flacka omkring, jag trivs nu!
Mystiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback