Herr John Blund, välkommen på visit!

Jag är så trött att jag inte kan sova.
Klev upp tidigt efter en sen natt på jobbet,
åkte till mitt i ingenstans där mitt hår fick en lukt av land
på bara fem minuter, det var vidrigt!
Hämtade en ismaskin och begav mig hem igen.
Världens kanske läskigaste bilresa på svensk mark.
Jag skulle dessutom aldrig heller kunna bo på landet.
Aldrig!

Kvällen har varit relativt lugn. Sure, vi har sprungit,
Men i övrigt har allt flutit på. Det var en lättnad.

Men nu har jag varit vaken så länge att jag inte ens kan somna.
Dags för ett försök, på riktigt denna gång.
Imorgon början jag fyra igen, kan vara bra att få lite sömn.

Kalinixta.

Jag är glad att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback