Mitt liv som levande.

Det är lite storm, jag gillar det.
Regn behövs likaväl som sol.
Och vem har dött av lite regn mitt i natten?

Jag är helt slut. En kväll på krogen efter jobbet igår.
Har känts som jag tömde baren på egen hand,
det vill säga helt åt helvete.
Så trött som jag varit idag på jobbet har jag inte varit på länge.
Men det var det värt, jag hade roligt!

La märke till att gräset är klippt utanför min bunker.
Imorgon har jag en ledig dag,
jag håller tummarna för att vädret kommer vara okej.
Då kanske jag hinner inviga gräsmattan för lite sol.
Det beror lite på..
Måste även köpa 1-årspresent till världens sötaste unge.
Hedvig fyller år på söndag och hon förtjänar det bästa!

Det är vackert.
Det är sommar.
Jag mår bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback