Socker-kicka mig i skallen.

Det går som smort det här med jobbet.
Har förvisso varit vansinnigt trött nu ikväll,
och givetvis blir jag pigg nu precis när jag ska sova!
Bara 6 dagar kvar nu, sedan blir det vanliga pass igen.

Nu har jag också en kompis att jobba med.
En ny praktikant från idag. Det gick bra.
Jag blev vansinnigt lättad.
Det där med att styra och ställa konstant är inte min grej.
Tack och lov var den en med egna initiativ
som inte väntade på att jag sa; - gör det och gör det.

Såhär lagom på kvällskvisten har jag fixat en sockerchock också.
Allt gotta jag köpte igår och inte åt
har jag istället smällt i mig idag.
Helt jävla sanslöst!
Nu kommer jag aldrig somna..

It just ain't the same without you.
Nu har det gått för lång tid tycker jag.
Det är dags att ses inom kort.
Jag saknar en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback