Som tio små busungar har jag varit.

Fullt upp. Som ett jävla slag i ansiktet.
Allt kommer nu på en gång och jag kommer leva 10 dagar som förvisad.
Ungefär.
Här i från kommer jag jobba nästan hela dygn, tills det tar slut.
Första dagen är avklarad och det har gått fint.
Jag håller tummarna för att det håller i sig.
Men magsår, det kommer jag nog få. Hujedamig.
Lite ansvar mår jag nog bra av,
har nu märkt hur jävla ansvarslös jag faktiskt är!

Mitt i allt blir jag trött också.
På allt detta hymleri om allt och ingenting.
Finns det något att säga, ut med det.
Just sånt här är varför jag inte tål Sollefteå ibland,
när ingen kan sköta sig själv.
Det är rent ut sagt jävla pinsamt!

Min fina nya skjorta som var alldeles för stor har gett mig utslag.
Och så har jag fått ett myggbett på kinden.
Det var något dåligt på min dag.
Jag kommer se ut som en pricke-korv imorgon.
Men det är bara gulligt!

Nu ska jag sova. Imorgon har jag ansvar.
Igen.
Vi hörs om 10 dagar ungefär, skulle jag tro.
Härmed kommer jag nog däcka direkt efter jobbet.
Så,

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback