Tre ord om mig och dig själv.

Självdisciplin är något jag måste lära mig,
tillsammans med det där om självförtroende och självkänsla i guess.
Mamma har gett mig en bok som tydligen ska vara grym,
spelar ingen roll hur man mår så bör man läsa den som det lät.
Därför ska jag ge den en chans och får den mig att må bättre
än jag faktiskt redan gör, ja, då är det bara ett plus.
Att den sedan kan lära mig skillnaden mellan de två själv-orden
vore helt jäkla underbart för jag kan inte skilja dem åt.
Ändå är det viktigt.

I alla fulla fall ska jag nog somna nu.
Har sett fotboll som slutade grymt,
helt jävla otroligt må jag säga. Att allt kan vändas bara sådär.
Tack för det i alla fall, annars hade vi inte haft en glad chef på jobbet.
Det kommer vi nog få nu! Im pretty sure.
Kollar nu på Zohan-filmen,
kanske rolig egentligen men jag känner mig inte som ett större fan.
Kan vara för att jag är trött..

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback