Vad är upp och vad är ner?

Vad är upp och vad är ner?

Jag är helt fascinerad att en dag kan börja så vansinnigt efter,
vara så underbar i mitten,
bli helt värdelös en ganska lång del och sedan sluta underbart.
Det tar mig med häpnad var gång,
och alla älskar vi väl de bra delarna.

Allt är upp-och-ner för tillfället,
jag förstår ingenting.
Absolut ingenting överhuvudtaget.
Och som Karlsson till kaffet känner mig jag tom.
Emo hit och emo dit som Mr.X säger,
det kvittar.
Just nu så vill jag bara lämna allt och försvinna.
Sånt här orkar inte varken själen eller hjärnan med,
det är bra med sånt nu.

Förutom dessa små petitesser mår jag toppen.
Jag är glad. Alla vackra ord som regnat över mig ikväll ger mig ett stort leende.
TACK!

All my love for you, and you know who you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback