Vem vill bli en fotbollsfru?

PS.

Hör och häpna, men jag kolla på fotboll och trivs med det.
Måste vara någon sorts skada jag tagit till mig i Grekland.
Det är inte så att jag jublar över sporten, inte alls.
Men kanalen är nu på och jag bara sitter här och slötittar,
lite intresserat till och med måste jag erkänna.
Nu jävlar har det slagit slint!
På ett bra sätt kan man nog säga.
Men jag har tänkt på det, efter mina år där nere.
En man kan slänga allt i väggen för en viktig match,
det är allt bra skumt.
Gör vi kvinnor också så för något vi intresserar oss av?

Världen är inte lika upp-och-ner heller för den delen.
Knuten i magen håller på att släppa.
Det känns vansinnigt bra hittills,
men än är det mycket kvar att säga och se.
Är inte livet underbart?

Nu ska jag snart skala några morötter och försöka hitta en film.
Imorgon jobbar jag lunch så i någorlunda tid ska jag sova.

Everything makes a bit more sence now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback