And we're back to where we started.

Så var vi här igen. Det är söndag. Min älskade söndag!

Vaknade för lite runt en halvtimme sedan,
borde ta mig till tvättstugan och se om det finns någon ledig tid.
Jag tvivlar dock på det, alla vill tvätta på söndagar.
Själv önskar jag att jag hade tid att tvätta någon annan dag,
men jag hinner aldrig. Det måste tjänas pengar också!
I övrigt vet jag inte vad jag ska fylla dagen med,
solen lyser utanför min lilla bunker men det blåser även hejvilt.
Jag förstår inte vad som hänt, vi brukar väl inte ha storm i inlandet?
Anyways.
Jag ska nog glida in i ett par av mina nya, skönaste skor
någon skön söndagsoutfit och skippa sminket för ett par solglasögon.
Kanske springa ner på Konsum och handla något att äta tills ikväll
eller så stannar jag hemma och städar.

I'll enjoy every minute.

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en finfin dag! :)

Postat av: Natalie B

Var gärna med i min tävling! Stor vinstchans eftersom det är få tävlande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback