Ät ihjäl mig.

Just nu skulle jag kunna tänka mig att hoppa ifrån eiffeltornet,
så förbannat mycket jävlas min tand med mig just nu!

Men,
jag kom hem från marknaden med en massa gott.
Precis som redan sagt blir jag helt tokig när det är en massa godsaker.
Vi inledde med frukost/lunch i thai-ståndet. Helt grymt!
Sedan kom jag att tänka på remmar, så några såna fick det bli.
Varma chips är ett måste på marknader, annars funkar det inte.
Kryddor köpte jag, det är lite bra att ha då och då när jag väl är hemma och lagar mat.
Sedan ville syster ha munkar så jag köpte med mig 10 stycken hem
Tur att det är söndag! Det är ju då jag får svälla som jag vill.
Nu blir det säkert inget mer äta för mig i och för sig,
jag mår lite illa och munnen gör himla ont.

Och vädret är trist, jag som ville grilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback