Change of plans, try something different.

Lille herrn har bestämt sig för att stanna hemma över natten istället.
Inte mig emot. Visst hade vi haft roligt om vi hängt,
men lite quality time med familjen som 3-åring kan man behöva.
Allrahelst på söndagar.
De har något sorts romantiskt skimmer över sig min värld.
Kan bero på att det är min lediga dag,
kan bero på att jag får sova hur länge jag vill,
kan bero på att jag gjort det till någon skum vana att äta massa snask.
Allt det mestadels för att det är den enda dagen jag har tid med allt detta.

Istället för att hänga i gäng med min 3-årige vapendragare
ska jag nu bege mig hem till familjen på Hullsta för att käka grillat
och tvätta all tvätt jag har som är skitig.
Om en sisådär 20 minuter vill de ha mig redo för avfärd.
Ännu ett ryck att ta denna söndag. Det har blivit jäkla ryckigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback