Det är nu jag älskar livet.

Kalimera!

En tidig morgon. Igen.
Jag älskar att solen numer går upp tidigt,
det gör att jag har det miljoner gånger enklare att vakna.
Verkar dock vara lite segare än vanligt,
måste ta tag i mig själv för inom en tmme är mor här.
inga problem i och för sig, det hinner jag utan problem!
Tv-n verkar ha fått något sorts knäppryck och står nu
och blinkar mellan 2 olika lägen. How annoying!

Jag älskar också förresten att solen lyser utanför mig fönster,
trots att jag vet att det kommer vara iskallt
gillar jag det ändå himla starkt!
Frågan är om det kanske inte ska firas med
något par av mina nya skor, vill man vara fin kvittar det om det gör ont you know..
Nu ska jag fram med sminket. Skippar nog frukosten.
Springer in på ICA och köper en smoothie istället.
Gott!

Have a wonderful day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback