Det där är förträngt.

Jag förstår inte vad Jennie yrar om.
Har det hänt något under min dyngfylla på fjället möjligtvis?
Nej, inte vad jag kan minnas.

I övrigt är vädret skitigt här idag.
Helt åt fanders, and i don't like it.
Julia kommer dock hem idag, det är något i like!
Synd att jag är smartast och tog på mig extra jobb.
Just för att jag visste att de verkligen behövde mig.
Kände på mig att jag inte borde för att det var något jag planerat,
men det förträngde jag.
Tills käre damen gått och jag inte längre kunde säga nej.
Då slog det mig.
Det betyder att det får bli sena nätter och tidiga mornar.

Dags att bli färdig.
Tanken var att vi skulle äta lunch på mosters uteplats.
Vädret verkar inte vilja detsamma.
Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahaha förträngt det har du nog.

2008-05-07 @ 09:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback