Det lilla hjärtat kommer på ännu ett nattligt besök.

Precis så som för några söndagar sedan ska mitt lilla hjärta,
Hugo komma och leva rövare med mig i bunkern!
Han vill så gärna komma och sova över. Jag klagar inte.
Vi har det mysigt tillsammans.
Just denna gång har jag fått förbud på candy till den lille herrn,
han har tydligen fått i sig tillräckligt under helgen.
Det gör mig inte ett dugg. Jag är inte sugen på sötsaker.
Knasigt.
Snacks i andra sorter däremot, det får han äta.
Och det måste vi ha, vi ska se råtta-filmen som han tjatar öronen av mig om.
Till råtta-filmer måste man också äta snacks.
Så, nu ska jag göra ett ryck och städa ihop här.
Det ska vara fint i bunkern när man får fin-besök på detta vis!

Måste även investera i en ny telefon.
Synd att jag är helt värdelös på tekniska saker.
Jag vill ha en fin, bra och lättanvänd telefon.
No clue. Allt är rena rama hebreiskan i mina ögon och öron.

Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback