En frisk fläkt.

Back to life.

Jag är tillbaka i mitt lyckliga jag.
Sånt gillas i massor!
Den där klumpen satt kvar länge nog,
nu är den borta. Poff, bang, crash och adjö!
Tack och tack i ännu mer massor.
Jag har hört allt jag behöver höra,
jag har sagt allt jag behöver säga.
Nu mår jag toppen!

Imorgon kliver jag upp tidigt och tvättar min tvätt.
Hoppas jag. Bara tvättstugan är öppen.
Nu var den visst låst och min nyckel vägrade funka.
Värdelöst!
Efter den är torr ska jag kila ner på stan i mina från 8an jeans,
de jag precis plockat upp i fröken Wallinders brevlåda.
Jag känner mig nöjd, nog för att de är stora,
men nu sitter dom lösare än på länge. Sånt gillas också i massor!
Efter jag betalat hyran ska jag till moster och David och hoppa studsmassa
och dessutom mysa en hel del massa med Hedvig.

Även om det är så hoppas jag att jag finns i ditt hjärta.

Hur kan ord vara vackra egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback