Hej Carolina - ey cariolina!

Grattis på namndagen till alla Carolinor!

(Tack så hjärtligt. Tack, tack.)

Är en del piggare idag än igår.
Klockan börjar bli sådär löjligt mycket igen,
jag måste ta mig ur sängen.
Ska nog äta lite frukost och sedan göra mig färdig.
Vädret är uselt ute, det blåser och regnar.
Nu vill jag ha mitt älskade Kerkyra där det är varmt och skönt.
Men idag ska vi äta cheesecake. Gott!
Önskar dock det var fröken Argyros version,
den är bäst av alla. Min kommer nog hästvägar efter.
Vansinne att precis hon skrivit idag:
"I want some cheesecake, a frappe, davidoffs, and you on my veranda!!! :("

Ännu mer vansinne att jag faktiskt drömt om just detta inatt.
Jag saknar henne vansinnigt mycket.

Nu ska jag göra mig själv en frappe, ta en cigg och längta!

Filakia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback