I need every single penny, as i've already said.

Därmed är det nu dags för ännu en dags arbete.
Det är dags för mig att göra mig klar,
vädret ute är mulet men varmare än inne just nu!
Vill ligga här under täcket och bara njuta av värme hela dagen.
Hyresvärden har stängt av värmen och förmodligen glömt bort mig,
min bunker hyser inte mycket värme alls utan dessa element.
Jag kommer frysa ihjäl i sommar, vilket blir ännu knasigare
när jag faktiskt fryser mest av allt på sommaren.
Jag blir liksom frusen i hela kroppen när värmen börjar komma.
Mycket konstigt, jag vet..

I alla fulla fall, det är dags att göra mig redo.
Ska spatsera ner på jobbet med mina nya fina blommiga väska
och (faktiskt fortfarande) vita (i säkert en 10 meter till) skor.
Lovely!

Det är det små sakerna som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback