Let's celebrate with a smile.

Jag är lycklig.

Än en gång ska jag berätta hur mycket jag älskar våren!
Speciellt när jag får lyssa på glad-pop-musik
eller skaka-på-baken-r'n'b och bara skratta åt vardagen.
Solen sken imorse och jag struntade i att det var kyligt,
mina ny-fina och förvånansvärt comfy ballerinas fick åka på. I like it.
Sprang in i en underbar kort jeansjacka, ett liten top och en sommar linne.
Kan det bli bättre? Mina pengar flyger iväg med verkar aldrig ta slut.
For now that is. Det tar väl ungefär en halv dag till och jag är pank!
Att det sedan regnat konstant sedan dess, då allt var så bra, kvittar,
jag har ju ändå bara varit inne och jobbat!
Det betyder mer pengar att spendera.

Nu börjar det bli dags att röka en sista cigg för dagen
och sedan försöka sova.
Imorgon ska det ätas lunch med herr Holmgren.
Det ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback