Lovely.

Äntligen har jag gjort allt jag skulle denna söndag.
I stort sett.
Fönstren är härmed rena på jobbet,
jag gissar i cirka 64 timmar till ungefär.
De herrar som besitter mitt drömjobb
dammar ner en jävla massa då de faktiskt gör något!
Fan, att vara kommungubbe och stå och softa på bron
dagarna i ända, det är nog världens jobb!
I alla fulla fall gick inte allt som smort.
Högtryckstvätten ville sig inte riktigt och slangen small av,
bara sådär mitt i allt och förvandlade
den en gång torra restaurangen till rena rama sjöslaget.
Men, det hade kunnat vara värre.
Jag har även laddat upp kylen, det behövdes.
Och nu är jag som pank igen.
Åh, så jag älskar min begåvning att bränna pengar!
Fan, inte ens på en mataffär kan jag sluta slösa.
Nu käkar jag chips, för det är söndag och då får jag svulla.
Har även hyrt in en film på tv-n, let's hope it's good.

Wish you were here..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback