Lycka är livet.

Vi är inne på mitten av maj.
Jag befinner mig fortfarande i min säng,
med min dator och tv-n på med en massa ovettigt.
Det stora med hela grejen är att jag fortfarande
befinner mig i Sverige. Sollefteå allramest.
Känslan är underlig. Lite mystisk sådär.
Min första svenska sommar på 4 år,
ändå känns det som igår. Fast på något vis inte.
Det är just det som är mystiskt,
det går inte att sätta fingret på vad det är.
En ovanlig känsla helt enkelt..

Det kan bero på att jag faktiskt trivs.
Att jag känner mig nykär i mitt liv och vad det innehåller.
Människor som finns med mig är viktiga, på riktigt,
det är inte bara någon som glider med och egentligen inte betyder.
Jag känner mig lycklig. Det är värt det mesta!
Lycka är egentligen livet
och lycka är att vara med.


Lycka är att få vara nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback