Men aldrig kan någon vara lycklig var timma, var sekund.

PS.

Det bör även tilläggas att jag är lycklig, det är sant.
Men sommaren i Sverige måste vara helt galet grym
för att slå längtan jag faktiskt har ner till grönare öar.
Som idag, när jag såg bilder på min vackra vän.
Då vill jag bara vara där!
Eller som nu,
när det blåser storm utanför min lägenhet och
jag kommer ligga vaken och tro att skummisar smyger runt mitt fönster.
När det egentligen är löv som blåser omkring.
Då längtar jag som allra mest!
Där nere slipper jag sådant. Där är vi trygga.
För det mesta.

Eller som snart,
när jag somnar på egen hand, alldeles ensam i en säng.
När jag önskar att jag hade dig nära.
Då längtas jag också bort.
Men det försvinner med tiden.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vart ska du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback