Mitt i natten när ingen varken hör eller ser.

Helgen är över.
Det är officiellt söndag.
Och, jag ska spendera dagen med att putsa fönster på jobbet.
Men det trivs jag med. Faktiskt.
För pusta fönster, det är något jag är van.
Och det är enda dagen jag kan göra det!
Sedan har jag tänkt åka hem till mamma
och tjyvtvätta och kanske till och med laga mat åt dem.
Lillasyster Ellen har fått vattkoppor, stackars unge.
Hon är lite för gammal för sådant egentligen,
men bättre nu än senare.
Lite quality-time med de nära och kära kan vara behövligt dock.
Jag kan sakna så det gör ont..

Och, det slog ner som en blixt i mig idag.
Just sådana dagar som den här,
det är då jag brukar bege mig!
Det är egentligen nu jag är på väg.
När jag blir upplockad på flygplatsen.
När allt jag hinner är att åka till någon lägenhet,
bli färdig, hälsa på de allra närmaste och åka iväg till Sidari.
Det är nu jag brukar se fram mot hela sommaren.
Det är nu livet är helt underbart och jag mår toppen,.
Det är just nu, som idag, jag brukar åka till Grekland.
Åh, så jag hoppas att sommaren hemma blir lika bra
eller allra helst ännu bättre!
Det bådar gott. I och med att Björn flyttar ner. Bland annat.

Nu bör du förstå hur jag tänker. Men ändå.

God natt alla tankar. God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback