N.Y cheesecake and the green danger.

Min cheesecake står i ugnen och det luktar vansinnigt gott!
Jag är halvvägs färdig, så snart är den klart.
Men den får vänta med att ätas till imorgon, törs inte börja själv.
Då smäller jag förmodligen i mig hela!
Nu har det blivit mörkt ute. Det är skönt, då kan jag sova.
Enda problemet med Sveriges ljus är att jag vaknar i ottan, pigg.
Jag gillar inte att vara pigg på morgonen,
det är inte jag. Ännu en sak som förstör min image.
Med det vill jag för övrigt inte säga att jag är otrevlig på morgonen,
bara väldigt seg.

Har även fått ärva mosters cykel som hon velat ha iväg i evigheters evighet.
Den är galet fräck! Riktigt grön. Sådär fint så det matchar mina fina skor.
Sadeln är stor och skön. Pakethållaren är en bra med två klämmor.
Det är med andra ord en cirka 40 år gammal cykel,
viss överdrift men vad gör väl det?
Måste inhandla nytt däck. Det blir malligt.
Nu kommer jag glida omkring som värsta fränisen.
Bli inte alltför avis.

Här kommer jag och gröna faran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback