Ny dag i allas våra liv.

Måndag morgon.

Det är en ny vecka - nya möjligheter. Som det brukar sägas.
Jag har dragit mig sig så in i väggen länge idag.
Vaknade innan väckaren ringde vid tio i 8 imorse, piggare än vad som är nyttigt,
bestämde mig ändå för att somna om. Dum plan!
Telefonen ringde vid kvart över 9, vägrade svara. Jag sov!
En kvart senare gick väckaren av och jag stängde av den.
Så har det fortsatt. Och nu är klockan 12 och jag ligger kvar i sängen.
Det säger väl egentligen allt?

Jag har vansinnigt ont i ryggen. Behöver professionell massage.
Det spelar ingen roll hur skönt det kan vara med den oprofessionella versionen,
det hjälper liksom inte lika mycket alls! Men jag klagar inte.
Jag älskar det!
Kocken är tillbaka till jobbet idag. Det betyder någon dag ledig framöver.
Det gillar jag!




Allt har sina bra och dåliga sidor, det här är en av dem.
Jag föredrar hur det varit, när som, var som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback