Saturday morning and my heart is beating.

Äntligen har jag vaknat. Eller hur jag ska uttrycka det.
Har sovit dåligt hela morgonen i och med att jag kollat tiden på telefonen,
som givetvis gick en och en halv timme i förväg. Smart!
Nu börjar klockan dock vara en bra tid för att kliva upp och bli färdig.
Ska göra mig lite mat och sedan kila ner på jobbet.
Kommer förmodligen vara en lugn kväll igen,
men lika glad är jag för det. Tror jag.
Jag får snacka skit och dricka kaffe istället,
medan jag städar vill säga.

Vaknade dessutom med en känsla av tvivel.
Eller mer kanske, samvete.
Jag vet inte hur det ska förklaras.
Men det känns både bra och dåligt.
Konstigt.
Lördagar ska ju vara perfekta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback