Ska jag hjälpa dig med allt tekniskt jag kan?

PS.

Jag har kommit på att jag känner mig lite som han Kjell Bergqvist
då han göra Eniro-reklamen med den lilla gula klänningen
och säger att han faktiskt gör vad som helst för pengar.
Inte för att jag gör vad som helst för pengar.
Men hela Hullstagrejen fick mig att känna lite så..
Positivt från det hela, jag har råd med mer rat!

Och. Så gjorde fröken teknisk besök hemma hos mig igår.
Kom hem. Slog på datorn. Hann läsa något i stil med
att windows inte kunde starta normalt och så vidare.
Sen dog den. Helt kolsvart. Gick inte ens att starta!
Jag fick panik, ringde Jörgen som frågade om sladden satt i.
Ja, det gjorde den! Han började då prata om mammor och kort
och grejer och att allt jag kunde göra!
Desperat slog jag några gånger på min man, han måste vakna!
Icke.
Mardrömsscenarion gick genom mitt huvud.
Kollade så sladden verkligen var i.
Böjde mig ner bakom sängen och såg att den var i,
överallt förutom i väggen!
Då vaknade han igen och världen blev lycklig.

Och jag blev dumförklarad.

Kommentarer
Postat av: fröken fräken

whaa! Jag är lycklig över att din man inte dog på fläcken. Det var jobbigt för oss båda sist, förjobbigt för minnsestund t.om. Honey, bli frisk i tanden så du kan prata hål i huvudet på mig, och så vi kan skratta tillsammans i våren! SKÖLJ MED ÄCKLET NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback