Snigel-fredag.

Mitt i natten och jag är vaken!
Givetvis. Det är jag nästan jämt i och för sig.
Imorgon går matstafetten av stapeln,
tanken var att jag och fröken Wallinder skulle ställt upp.
Det gick dessvärre inte eftersom jag inte fick ledigt,
därmed är 17e maj inte en bra dag och jag känner
att risken finns att jag kommer vara en jävel hela dagen.
Tyvärr.
Jag önskar moster med man och moster med vän en trevlig kväll dock!

Jobbet var vansinnigt lugnt idag. Tiden stod still.
Har druckit lite vin. Snackat lite skit och bara varit.
Ibland är det skönt med lugna kväll,
men idag har jag varit för trött.
Önskat lite fart så jag inte varit halvvägs till sömn.
Nu är det över.
Jag ska sova.

Det finns mer jag vill säga. Men orden tar stopp.
Kanske finns det en del att förklara, men jag vill inte.
Det räcker nu. Vi vet varför allesammans.
Jag önskar ibland att chansen fanns, det kan jag glömma.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback