Söndagar är likamed svull i mitt liv, nyttigt.

Sexton och ett halv kilo senare!

Ja, då var jag hemma från mamma igen.
Maten var god. Den är alltid god.
Jag åt nog cirka sju och en tredjedels kilo fläskfilé.
Extra svälligt sådär med både bearnaisesås och potäter.
Ljuvligt!
Sedan hade min mor gjort en smarrig fruktsallad,
hon slängde även ihop en smulpaj med röda bär och vaniljsås.
Det var snuskigt gott! Jag åt så jag trodde ett tag att det skulle komma upp igen.
Men icke. Tack och lov för det. Magsäcken är van svällande.
Så, nu ska jag väl fortsätta på mig mer vikt och se någon dålig film.
Hade planer på att slänga ihop en cheesecake till jobbet,
men jag gör det nog imorgon istället som det känns.
Har inte riktigt energi just nu. Det krävs koncentration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback