This is my day off and i'll enjoy it.

God morgon!
Jag trodde solen skulle skina i mitt ansikte hela dagen idag,
det är sådant jag vill ha på min lediga dag.
Det verkar dock inte bli som jag vill.
Molnen finns på himlen, det blåser lite storm och jag vet inte alls vad jag ska klä mig i idag.
Men jag gillart ändå!
Det är ju faktiskt min lediga dag som sagt.
Om en liten stund ska jag kila ner på marknaden
med två av mina gamla barndomsvänner från tiden på Lägervägen 10.
Det var längesedan nu! Jag börjar bli gammal.
Ska försöka hitta mig en god munk och något annat ätbart.
Sedan ska jag nog se om familjen vill umgås en del.
Jag kan sakna dem lite då och då, trots att jag faktiskt bor hemma nu.
Jag skulle vilja grilla, det vore gott.
Mat är mitt liv. Haha. Ibland kan det verka som det.
Tanden jävlas fortfarande groteskt mycket dock
och nu verkar jag ha fått något sorts sår längst bak i kinden.
Det är inte så himla skönt kan jag berätta, men det räcker med detaljer nu!

Dags att hoppa in i duschen. Om en halvtimme bör jag vara där.
Ha en bra dag!

Filakia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback