To all you people out there that I love.

PS.

Snackade lite skit med allrakäraste Maja över nätet idag.
Hon befinner sig på andra sidan jorden och mår gott.
Jag avundas inte. Jag hoppas hon har det hur grymt som helst!
Jag kan önska dock att jag hade disciplin att spara cash så jag
också skulle kunna göra en sådan där resa.
Det vore älskvärt!
Vill mötas upp med henne inom kort. Nu var det över ett år sedan.

Eleni har namnsdag idag också. Sådär lagomt dagen efter mig.
Så grattis på namnsdagen. Happy nameday! Xronia polla!
Längtar efter ursus on ice med dig. Karelias, frappe och cheesecake på verandan.
Lunch med champagne på Amos.
Eller allrahelst
ginhitõs på Logas i solnedgången.

Jag saknar't så det gör mig lite illa.
Kärlek till alla er som betyder men inte finns nära.

Ni är värda er vikt i guld och diamanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback