Var hälsad min kära.

Så jäkla nice!
Det är hur det känns just nu när jag fått det mesta av ratet ur vägen.
Man kan nu mer gå på mitt golv utan att trilla på pärlor
eller snubbla på kläder och diverse som låg slängt överallt.
Skönt. Jag tog tag i mig själv efter ett tag och jag fryser inte så dant längre ens.
Fixade något att äta för ett litet tag sedan,
allt socker och diverse onyttigt jag slängde i på marknaden visade
sig inte göra mycket för hungern så jag blev tvungen att äta mer.
Mat är fan mitt liv, helt klart! And i like it.
Strökikade ett tag på Sanningens Ögonblick, helt sjukt program.
Aldrig skulle jag vilja ställa upp i något sådant,
men det är helt klart underhållande att kolla på.

Frågan är om jag inte ska hyra hem råtta-filmen på tv-n.
Har fortfarande inte fått det gjort.
Har som väntat på att allra-sötaste-Hugo ska komma hit,
men i och med att jag jobbar så mycket får han nog vänta.
Imorgon fick jag även lunchen, lovley.
Därmed var jag tvungen att handtvätta en massa.
Men det som mig glad, det gör jag.
Och pengar är en viss lycka när jag måste fylla på garderoben..

Mina söndagar är faktiskt bäst.
Det var dessutom evigheter sedan jag var bakis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback