Vi skulle behöva en större ko-fot.

Jävla roligt skämt drog David häromdagen.
Angelica skrattade så hon nästan var tvungen att lägga på luren.
Lika roligt vet jag inte om jag tyckte att det var,
men visst skrattade jag. Det gjorde jag.
"Kan du inte skynda dig och komma hit?
Vi skulle behöva en större ko-fot."
Egentligen är det internt. Så lägg ingen vikt i det där.

I övrigt är jag fasligt trött.
De här två dagarna har druckit musten ur mig.
Jag tyckte inte ens det var värt det. Knappt ens för pengarna.
Men nu ska jag beställa kläder!
Helgen kommer bli hektisk.
Jag hoppas munnen håller bara.
Visdomstanden jävlas redigt med mig,
för tillfället kan jag mest äta soppa och inte tugga nästan alls.
Att prata tar emot och det är jobbigt. Jag är oftast rätt pratglad.

Nu ska jag nog bränna lite pengar på internätet.
Jag vill ha kläder! I massor.

Filakia!
(Jag saknar Grekland så det värker.
Det var nu 4 år sedan jag såg Sverige den här tiden på året.
Mystiskt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback