You gave me joy and i wanna shout it out loud.

LYCKA!

Nu har jag jobbat färdigt för dagen.
Tvättat kläder för hand än en gång denna vecka
och förberett mig för tidig morgon och lång dag imorgon.
Lycka var att kliva över tröskeln hemma ikväll
och känna att det fanns lite värme kvar i lyan.
Mer än på flera veckor!
Han, min käre hyresvärd, har satt på värmen igen
och de element som tar upp halva min lägenhet
gör äntligen någon nytta än att fungera som klädhängare!
Lovley.

Det börjar bli dags att sova,
ska ta dagens sista piller.
Jag är så yr att jag glömmer mitt-på-dagen-pillret
därav får jag hålla mig vaken lite senare så jag kan ta det sista.
Men, lite musik håller mig sällskap och då är jag nöjd.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback