Ännu doftar kärlek i all musik.

Så mycket gammal 80-tals svensk musik det kan bli.
Men kärlek är alltid kärlek och av någon anledning rös jag när jag just hörde denna på
"Ensam mamma söker" - där alla tre faktiskt hittat kärleken och lever lyckligt.
Förhoppningsvis i alla deras dar!
Det känns bra. Helt hopplöst kan det inte vara för mig med andra ord!

Om bara, så många saker.
Mest vill jag ha en lösning. Snabbt.



"Jag vill alltid ge dej tid
att ta emot min längtan
Och jag hoppas du tar vid
när min tro är svag

Fast jag vet
att det är svårt
när solen stiger
När allt är naket klart
kan du se mej då?"

Det kan bli tröttsamt att vara ensam.
Jag vill inte bli en gammal dam med katter trots allt.

Mer tid till att fundera. Det ska jag ta mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback