Another day in my wonderful life.

Nu är jag på jobbet kära vänner.
Bar ner datorn, idag igen, och ska försöka få något gjort i eftermiddag.
Den där hemsidan är nog den dummaste idén jag haft på länge.
Men å andra sidan, jag lär mig ju något nytt varje dag vilket är bra!

Morgonen började sådär. Jag var död när jag vaknade.
Så trodde jag att jag skulle klara av att sova bara några minuter till.
Ja, och så kan ni ju gissa vad som hände. Jag sov bra mycket mer än några minuter till!
I alla fulla fall var jag nere till jobbet i god tid,
mest för att Jessica kom och hämtade mig på vägen då det är grisigt kallt ute idag.
Hon tyckte jag var dum-dum som vandrar omkring i leggings
och kom för att plocka upp mig så jag inte skulle frysa till is på vägen.
Mycket snällt.

Allt jag har tid för nu är att röka en gång och byta om.
Ha en bra dag!

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback