Countmeup.

Ikväll är jag hos mamma på berget och ska sova här.
Enda anledningen att jag fortfarande vaken är för tvättens skull,
jag har ätit meducin på jobbet och blivit en vandrande zombie.
Mitt liv är som mest spännande när jag är så trött att jag nästan somnar stående!

Imorgon ska jag upp tidigt igen.
Åker ner med mor på stan vid halv tio när hon börjar.
Moster ska uträtta ärenden och att göra det med två små monster är inte det lättaste minsann.
Därför ska hon få min hjälp vilket jag så gärna gör
eftersom jag älskar de små monstren!

Inget spännande har hänt idag.
Förutom att jag hittade en fynd-klänning på Lindex.
Denn satt som en smäck och så hade de toppenpris bara idag!
99:- istället för 249:-, jag var tvungen att köpa den!
Och sekunden efter var jag på Wedins där jag hittade skor som talade till mig.
Helt galet! Men när de bad så snäll om att få följa med hem kunde jag inte stå emot.
De är helt underbara.

Men nu vill jag att tiden ska gå fort så tvätten blir klar och jag får sova.

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback