Die alone with my music.

Jag kan inte sova utan att lyssna på en bra låt.
Då drömmer jag fint, säkert om Grekland igen.
Ibland tror jag nästan att jag hör hemma där,
men sen tar jag mitt förnuft till fånga och tänker på hur de egentligen är.

I alla fulla fall. Jag hoppas låten gillas av andra lika mycket som av mig.



"I woke up this morning with a funny taste in my head.
Spackled some butter over my whole grain bread.
Something tastes different, maybe it's my tongue.
Something tastes different, suddenly I'm not so young.


I'm just a stranger, even to myself.
A re-arranger of the proverbial bookshelf.
Don't be a fool girl, tell him you love him.
Don't be a fool girl, you're not above him."


Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback