Dip me down.

Hallå people!

Jag har äntligen vaknat efter en lång helg på jobbet.
Båda dagarna var vi ut på Impulst, vilket har varit stället i stan.
I fredags kunde 90% knappt stå på benen, det går lätt illa när det är bartömning!
Vi tog det lugnt och gick hem i god tid.
Igår var det fullsmockat med människor, det var folk överallt.
Är tillståndet tappat är det, då spelar inget roll längre. Inte ens security.
Människor jag pratade med var ledsna och hade nog inte riktigt tänk på att
det finns andra ställen med andra människor, eller att det snart kommer öppnas upp igen.
Förhoppningsvis med bättre ålder, bättre musik och lugnare människor.
We'll see what happens.

I alla fulla fall ska jag ta det jättelugnt och skönt ikväll.
Mamma kommer kanske hem så hon ska firas någon gång,
imorgon fyller hon år. Då är det bara två veckor kvar för mig!
Tända lite ljus, laga got mat och må gott.

You are wonderful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback