Do you have a problem?

Jag fick ut jackan och väskan utan problem.
Vi hade nästan kunnat plocka på oss alla väskor och jackor om vi velat,
det var som att välja och vraka i vad som passade.
Men nu är vi hederliga människor och jag skämdes ögonen ur mig bara
av att vara tillbaka till lokalen, så jag tog mitt pick och pyste fort som bara den.

Allt var kvar i båda delarna vilket även var en extrem lättnad.
Inget var borta av det jag kollat i alla fall. Jag ska ha en genomgång snart.
Och ångesten rinner av mig mer och mer.
Jag minns fortfarande ingenting. Det gör mig ont.
Men allt som  hände var att jag blev full enligt Frida,
det där med något skit i glaset vill jag inte tro på.
Även om det är vanligt i Sollefteå nu för tiden. Tyvärr.

I vilket fall. Jag ska ta det lugnt hela kvällen och knåpa på en meny till fars dag.
Lycka mig till. Men jag kan ändå inte påstå att jag mår bra.
Vansinne. På torsdag ska vi på mässa. Jag ska kolla på när Jessica spelar hockey-spel.
Roligt!

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback