Fly me far away.

Hela lägenheten är nu städat och jag mår bättre än på länge!
Som sagt. Städning har blivit någon sorts terapi och det är helt galet egentligen.
Jag som aldrig ens varit speciellt renlig utav mig, utan att vara snuskig menar jag då.
Men nu har hela bunkern fått sig ett lyft. Allt är dammat och till och med toaletten är skurad!
Jag bakade även en kladdkaka, som jag inte ätit. Mest gjorde jag det för att det ska lukta gott.
Det luktar sådär mysigt och hemtrevligt.
Fan, jag börjar bli gammal!
Mer vuxen är såhär kommer jag nog aldrig bli..

Ett tag fick jag smärre panik. Då önskar man mer än förr att det fanns en händig karl att ringa.
Alla lampor, eller många, har mystiskt slutat fungera så jag
gjorde ett tappert försök att vara teknisk och tog mig an propparna i bunkern.
Jävla dum idé kan jag lova! Ett tag var hela stället tyst och svart.
Ett tag ringde jag mamma och hade panik för då hade hela kylen och frysen tystnat.
Det är ett dåligt tecken, det kan ni lita på. Framförallt eftersom alla skåp är fyllda.
Som jag berättade för Jessica idag har jag handlat mat för cirkus 5000:- på en och en halv månad ungefär.
Hon höll på att smälla av på stolen där hon satt.
Och tror ni jag tryckt i mig all denna mat då tror ni fel, det mesta slänger jag nog tragiskt nog.
Om jag inte fryser in det. Så tänk er själva att frysen är full!

Nu ska jag kika vidare på Fantastic Four och önska att jag var mer lik Jessica Alba.
Hon är en vacker kvinna minsann!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback