Frostbite.

En heldag på stan och jag är slut från topp till tå.

Jag har hunnit jobba och av någon anledning blir jag färdig på ett kick efter lunchen.
Det är något positivt efter sjukskrivningen, jag får någon sorts turbofart
och tycker nästan att det är löjligt roligt att dammsuga. Speciellt nu på vintern när det knastrar!
Efter jobbet postade jag herr Tjäders mössa till Åre och hoppas han blir nöjd.
Sedan tog vi våra plånböcker och drog till K-fors. Mamma, mormor, moster och så jag.
Det är ju High Chaparall over there. Fy fabian för att bo där. (Ta ej illa upp, det är bara inte min smak.)
Jag hittade mig ett par svarta jeans och en fin tröja sedan åkte vi till Dollar Store,
där det var ett (väldigt intressant för mig som stod i toakö) gräl i kassan mellan två personer.
Väktaren var till och med där och jag kissade nästan på mig när någon bängskalle stirrade på mig
Hjälp!

I alla fulla fall brände jag en del pengar, men bara på bra saker givetvis.
Jag smällde i mig 4-5 clementiner på vägen dit så det blev inte ens något lösgodis.
Inte ett dugg sugen var jag. Tacka gudarna!
Men jag köpte grejer till mina bakverk så det hette duga, helpeppad är jag nu.

Christmas cupcakes har jag bakat medan håret färgats och imorgon ska jag bara smeta på frosting.
Men nu måste jag sova käre ni. Jag är som sagt helt slut..

Xronia polla Giannis!

Kalinixta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback