God morgon från en helt annan värld.

Kalimera!

Jag sov så himla länge idag, inte ända tills nu men för åtminstone en timme sedan.
Vansinnigt skönt var det och jag passar på när jag jobbar kväll.
För det gör jag idag och sedan ska jag promenera hem, om inte mamma vill hämta mig.
Jag är ju så mörkrädd att jag blir rädd så fort jag ser någon annan röra sig ute,
och ser jag inte det blir jag rädd ändå eftersom jag tror att det finns bakhåll överallt.
Dålig fantasi, det har jag aldrig haft och framför allt inte när jag är ute ensam mörka kvällar.

Inlägget nedan är från igår egentligen, men bilden ville inte laddas upp så jag struntade i det och sov istället.
Nu måste jag snart ta mig upp ur sängen och få något gjort.
Vad det nu ska vara. Göra mig i ordning i och för sig och kanske få något i magen.
Men jag städade här hemma igår med så det behöver jag tack och lov inte göra idag!
Däremot stannar jag nog hemma tills jobbet börjar istället för att gå på stan och strosa idag,
jag ska nog pilla lite med hemsidan och bara vara för mig själv en stund.
Ännu har jag inte känt mig dålig av illamåendet så jag tror att jag var immun mot Hedvigs baciller.
Eller ja, jag hoppas det i alla fall.

Time to get dressed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback