GodissidoG.

Nu är jag såhär extremt onyttig igen.
Medan jag kollar på Ugly Betty och godispåsen jag köpte hem härom veckan
som jag köper varje vecka för att ha som "bjud-godis" har jag nu tryckt i mig själv.
Det brukar aldrig bli så, men tyvärr kunde jag av någon anledning inte hålla mig idag.
Jag skyller på hösten. Även om frukt är mycket godare.
Men onyttig får man vara när det börjar bli mörkt ute och när stan
legat i dimma som gör att det påminner om ett träsk hela dagen.

Nu är påsen slut och jag borde sluta skriva strunt.
Programmet pågår för fullt och vad är det för mening att må dåligt över lite godis?
Jag är just trots allt vuxen och får göra som jag vill.
Men när vad jag vill inte blir det jag gör, hur fan ska det då gå?

I alla fulla fall.
Jag är ledig imorgon också. Helt underbart.
Det kom som en gåva från ovan!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback