Hon lockar fram.

Okej, en snutt av en låt bara.
Men jag måste erkänna att jag faktiskt gillar den här reklamen,
mest för att låten är svängig och lite jazzig a'la 60-tal eller så.
Dessvärre är ju hela meningen med den tragisk, fast vad gör väl det
när hela kroppen blir lycklig av att lyssna på den.
Hur som haver kommer säkert vår kväll sluta i ett kaos liknande den här,
eller så blir det en bra kväll när allt går vägen och alla är lyckliga.
Vi får se.



Det är dags att göra sig färdig.
Under tiden ska jag lyssna på bra musik, så som Lill Lindfors - Rus.
Och så ska jag kika några gånger på karln 18 sekunder in i filmen.
Han är snygg, fastän han är gammal. Ja jesus Amalia!

Happy halloween a day too late and have a wonderful weekend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback