Im back where i belong.

Nu har det gått hela 2 dagar och jag skäms litegrann.
Hela torsdagen var jag borta så det förklarar saken
och igår hade jag helt enkelt för bråttom för att starta en dator.
Men nu har jag tid när jag ligger och latar mig i sängen innan jag orkar kliva upp.
Det tar nämligen emot, jag tror min madrass är för mjuk
för ryggen knakar och värker som crazy när jag rör mig.

Mässan var rolig och vi åt underbart god mat!
Precis som jag ville skippade vi julbordet och tog oss
till ett italienskt ställe istället.
Jag åt bland annat en jättegod sallad med färska fikon, pinjénötter och parmaskinka som förrätt.
Sedan fick vi lite olika sorbeér till dessert, som champagnesorbet. Smaka bara på ordet!
Helt underbart var det verkligen, på många sätt.
Lite ny inspiration, trevliga människor, gott vin och skratt. Allt det jag vill ha här i livet!

Ikväll ska jag jobba med Nina banne mig och det  ser jag fram mot.
Men först måste jag ta mig tusan komma ur sängen.
Ha en underbar helg!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback